Gyűjtsük össze az eddig tanultakat! A saját honlapodra töltsd fel az általad elkészített füzetet! Nézd meg a mellékelt mintát!
Kattints ide a füzetlap letöltéséhez:
saját_puska_2.pdf (89,1 kB)
Párokban vagy háromfős csoportban kell a feladatot megoldani! Az egymással vesengő két vagy három teknőc, kattintásra véletlenszerűen egytől hat lépést tehet a négyzetrácson. Az a teknőc győz, amelyik hamarabb eljut a starthelytől a célig.
Ha kipróbáltad az előző lecke eljárásait rátérhetünk azok alkalmazására:
Háttérnek töltsd be a projekt mappában található start nevű imagine projektet. A fölösleges teknőcöket töröld ki és készítsd el az alábbi ábrát!
A projektünk a korábbiakhoz hasonlóan két eljárásból áll össze:
a lépés...
1. Több teknőc egyszerre: t1, t2, t3 létrehozása a teknőc gomb segítségével. Ellenőrizd a poziciójukat! Ugrasd a teknőcöket a
poz! [ 100 100] stb parancsok segítségével! Változtasd az irányát: irány! 270
2. Külön-külön is irányíthatóak a nevük megadásával:
t1'e 100 vagy t2'j...
Logo Motion: Rajzolj egy mozgó halat 4 lépésben. Készíts el egy hátteret, amely egy tavat, rajta egy labirintust és a labirintus kijáratánál egy kukacot ábrázol.
Imagine Logo: Töltsd be az előző rajzokat, készíts olyan programot amelyben gombokkal mozgatható a halacska egy kiinduló pontból...
Futó pálcika ember, két képkocka segítségével. Óra rajzolása mozgó mutatókkal egyszrű módszerekkel: másol - illeszt (ctrl+C majd ctrl+V) működik a képkockák másolásánál!
Mentési lehetőségek: jpg, lgf, gif. Próbáld ki mindegyiket!
clock.gif (6,6 kB)
Elkezdődött az új tanév.
Szeptemberben ismerkedtünk
a logo programozási nyelvvel,
az iskolai honlapokkal és digitális információkkal,
a biztonságos internet használattal.